سنگ لاشه قهوه ای شیراز

کوهی در دوضخامت نازک و ضخیم شیراز

سنگ زاگرس شیراز 93

سنگ لاشه ورقه ای قهوه ای یکی ازانواع سنگ های تزئینی است که برای پوشش سطوح داخلی وخارجی ساختمان ها به کار می رود.این نوع سنگ ازترکیب سنگ های طبیعی و رزین های مختلف تولید می شوند وبه دلیل ویژگی های منحصر به فردشان،مورداستفاده قرار می گیرند.سنگ لاشه سطحی صاف وبدون درز دارد که همین ویژگی آن باعث می شود به عنوان روشی زیبا ومقاوم در آراستن سطوح وفضای مختلف مورداستفاده قرار گیرد.

این نوع سنگ ها به دلیل ویژگی های ظاهری زیبا و مقاومت در برابر عوامل مختلف محیطی،انتخابی عالی برای پروژه های مختلف ساختمانی است. ازجمله کف پوش ها،دیوارپوش ها،نماهای خارجی وفضاهای عمومی، که به عنوان یک روش زیبا و مقاوم برای تزئین سطوح مورداستفاده قرار می گیرند. 
سنگ لاشه قهوه ای یکی ازگزینه های محبوب درطراحی داخلی وخارجی ساختمان ها است وبه دلیل رنگ طبیعی و دوام بالا جذابیت بسیاری دارد.
فرایند اجرای سنگ لاشه قهوه ای از مراحل مختلفی تشکیل شده است.ابتداسطحی که قرار است پوشش داده شود،باید آماده شود.دراین مرحله قابلیت همیشگی سنگ به سطح برسی می شود و هرگونه عیب یا نقص ازبین می رود.سپس بااستفاده از چسب و پاشش مخصوص سنگ هابه سطح وصل میشوند.پس ازانجام این مرحله،لاشه ها را شروع به چسباندن به سطح می کنند.نهایتا پس از اعمال نهایی وتمام شدن فرایند اجرای سنگ لاشه قهوه ای، سطح ساختمان، یک پوشش دوام مند،مقاوم وزیبا،به خودخواهدگرفت.این فرایندمی تواند به صورت دستی یا بااستفاده از دستگاه ها و ماشین آلات مناسب انجام شود‌.
بااین روش شما یک ساختمان جذاب با سنگ های طبیعی دارید که علاوه بر بروز بودن همیشگی آن،ساختمان نیز طول عمربالایی دارد‌‌‌.
یکی از مزیت های سنگ های لاشه بروز بودن مدل وجنس همیشگی سنگ می باشد که برای هر دو اجرای مدرن و کلاسیک مناسب است.
از ویژگی های بارز سنگ لاشه ورقه ای قهوه ای:
به طورکلی سنگ های ورقه ای ویژگی های فراوانی دارندکه آنهارابرای کاربری های مختلف مناسب کرده است.در زیربه برخی ازاین ویژگی ها اشاره خواهیم کرد:
●ضخامت مناسب 
●استحکام و دوام بالا 
●تنوع رنگی در درجه های قهوه‌ای 
●مقاومت نسبت به شرایط مختلف آب وهوایی 
●کیفیت بالا 
●چسبندگی مناسب 
●قیمت مقرون به صرفه 
و ازدیگرویژگی ها مقاومت بالا دربرابر ضربه،حرارت و فشار است؛همچنین این سنگ به دلیل سطح صاف وضدآب خود،دربرابر عوامل جوی مقاومت بالایی دارد وبه راحتی تمیز می شود.
این ویژگی ها باعث می شوند تاسنگ لاشه ورقه ای قهوه ای به عنوان یکی ازمصالح ساختمانی پرکاربرد وقابل اعتماد شناخته شود.
درنهایت،استفاده ازسنگ لاشه ورقه ای قهوه ای دردکوراسیون ساختمان ها، به عنوان یکی از روش هایی برای ایجاد زیبایی و شکوه در فضاهای داخلی وخارجی بسیار موردتوجه قرار گرفته است. این سنگ با رنگ قهوه‌ای طبیعی و طرح ورقه ای خاص خود،به ساختمان ها جلوه ای منحصربه فرد می بخشد وباعث می شود تا فضاها زیبا وشیک به نظر برسند.همچنین مقاومت بالا وطول عمر طولانی این سنگ،ازآن یک ماده ساختمانی قابل اعتماد وپرکاربرد می سازد.بنابراین،باتوجه به تمامی این ویژگی ها و استفاده های متعدد سنگ لاشه ورقه ای قهوه ای می تواند یک انتخاب عالی برای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها باشد.بااین سنگ قهو ه ای شما می توانیدبه ساختمان خود جلوه منحصربه فرد ببخشیدو فضاهایی زیبا وشیک را به وجود آورید. 
کاربرد سنگ لاشه ورقه ای قهوه‌ای:
سنگ لاشه ورقه ای به دلیل ویژگی های مثبت ذکرشده وهمچنین قیمت تمام شده به صرفه کاربردهای فراوانی در ساختمان سازی دارد، ازجمله این کاربردها میتوان به موارد زیراشاره اشاره کرد:
●سنگ کف و کفپوش فضای خارجی(ویلا،حیاط،باغ،پارک)
●ساخت پیاده رو و راه سازی و کف سازی 
●اجرا و زیباسازی نمای دیوار ساختمان های ویلایی 
●سنگ دیوار و دیوارپوش 
●ساخت انواع پله
●ساخت انواع پله 
●ساخت انواع شومینه، باربیکیوسنگی و آلاچیق 
●فضاسازی طبیعی 
حمل وارسال سنگ لاشه ورقه ای قهوه ای:
سنگ لاشه ورقه ای قهوه ای با ضخامت بین ۲ تا ۵ سانت درهرقطعه لاشه می باشد که حدود ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم درهرمترمربع وزن خواهدداشت که برحسب متراژ سفارشی توسط یکی ازموارد وانت بار، نیسان، خاور، کامیون تک، ایسوزو و کامیون جفت حمل وارسال خواهد شد. 
حمل با وانت_حداکثرمیزان وزن بار: ۶۰۰ کیلوگرم 
حمل بانیسان_حداکثرمیزان وزن بار: ۲۰۰۰ کیلوگرم 
حمل با خاور_حداکثر میزان وزن بار: ۴۰۰۰ کیلوگرم 
حمل با کامیون تک_حداکثرمیزان وزن بار ۱۰۰۰ کیلوگرم 
حمل با ایسوزو_حداکثر میزان وزن بار:۶۰۰۰ کیلوگرم 
حمل با کامیون جفت_حداکثر میزان وزن بار: ۱۶۰۰۰ کیلوگرم